როგორ ხდება შეძენილი ნივთის გადაცვლა?
1. პროდუქტის გადაცვლის მოსათხოვად გადადით თქვენი პროფილიდან "შეკვეთის ისტორია და დეტალები", შემდეგ კი შეკვეთის გასწვრივ დააკლიკეთ "დეტალებს".
2. პროდუქტის გადაცვლა შესაძლებელია საიტზე არსებულ ნებისმიერ სხვა მოდელზე.
3. პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია მისი მიღებიდან 14 დღის განმავლობაში (პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
4. პროდუქტის გაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებული სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში, თან ახლავს დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი და მასზე დატანებული ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული/მოხსნილი/დაკარგული.
5. ჰიგიენის ნორმებიდან გამომდინარე კოლგოტების, წინდების, თმის სამაგრის, საყურის, საცურაო კოსტუმის, თეთრეულის, თეთრეულის აქსესუარების, ბოდეების, საცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების გაცვლა არ არის შესაძლებელი.
6. შეძენილი პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია მხოლოდ ერთხელ.
როგორ ხდება შეძენილი ნივთის დაბრუნება?
1. პროდუქტის დასაბრუნებლად გადადით თქვენი პროფილიდან "შეკვეთის ისტორია და დეტალები" შემდეგ კი შეკვეთის გასწვრივ დააკლიკეთ "დეტალებს".
2. პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მისი მიღების დღიდან 14 დღის განმავლობაში (პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
3. პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია იმ შემთხვევაში თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებული სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში, თან ახლავს დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი და მასზე დატანებული ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული/მოხსნილი/დაკარგული.
4. ჰიგიენის ნორმებიდან გამომდინარე კოლგოტების, წინდების, თმის სამაგრის, საყურის, საცურაო კოსტუმის, თეთრეულის, თეთრეულის აქსესუარების, ბოდეების, საცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების დაბრუნება არ არის შესაძლებელი.
5. თანხა დაგიბრუნდებათ 2-5 სამუშაო დღის ვადაში იმ ანგარიშზე, საიდანაც მოხდა ფულის ჩარიცხვა. თანხის დაბრუნება მოხდება მას შემდეგ, რაც დაბრუნებულ პროდუქტს მივიღებთ ადგილზე და ის დააკმაყოფილებს ზემოთხსენებულ მოთხოვნებს.