ონლაინ მაღაზიაში შეძენილი პროდუქტის დაბრუნება/გადაცვლა

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის გადაცვლა

  1. პროდუქტის გადასაცვლელად უნდა გამოგვიგზავნოთ პროდუქტი ფოსტით ან მოიტანოთ პროდუქტი ონლაინ მაღაზიის სერვის ცენტრში შემდეგ მისამართზე;
    1. თბილისი, ი. ჭავჭავაძის 29, 0179
  2. ფოსტით გამოგზავნისას ჯერ უნდა აიღოთ დაბრუნების ბლანკი და გამოაყოლოთ ის თქვენს გზავნილს. ბლანკის აღება ძალიან მარტივია:
    1. შედით "შეკვეთების ისტორია და დეტალები"-ს გვერდზე თქვენ პროფილში.
    2. ამოირჩიოთ შეკვეთა რომლის პროდუქტის დაბრუნებაც გინდათ.
    3. მონიშნეთ პროდუქტ(ებ)ი რომლებიც გინდათ რომ დააბრუნოთ.
    4. გთხოვთ მიუთითოთ გადაცვლის მიზეზი.
    5. დაელოდეთ ჩვენ დასტურს, რის შემდეგაც გამოგიჩნდებათ ბლანკი.
    6. ამობეჭდეთ ბლანკი და გამოაყოლეთ შეკვეთას.
  3. პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია მისი ადგილზე მიღების დღიდან 7 დღის განმავლობაში(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  4. გაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებელი სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში და მასზე დატანილი ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული.
  5. ჰიგიენიდან გამომდინარე კოლგოტკების, თმის სამაგრის, საცუროა კოსტუმის, თეთრეულის, საცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების გაცვლა არ არის შესაძლებელი!
  6. ფასდაკლებული პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია, პროდუქციის მიღებიდან 3 დღის განმავლობაში.
  7. შეძენილ პროდუქციაზე წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში, მისი გაცვლის ვადა განისაზღვრება პროდუქციის მიღებიდან 14 დღით(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  8. გაცვლის ოპერაციის ჩასატარებლად, გთხოვთ პროდუქციასთან ერთად მოგვაწოდოთ მიღებული ინვოისი.

 

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის დაბრუნება

  1. პროდუქტის დაბრუნება შეიძლება ფოსტით ან ონლაინ მაღაზიის სერვის ცენტრში მიტანით შემდეგ მისამართზე;
    1. თბილისი, ი. ჭავჭავაძის 29, 0179
  2. ფოსტით გამოგზავნისას ჯერ უნდა აიღოთ დაბრუნების ბლანკი და გამოაყოლოთ ის თქვენს გზავნილს. ბლანკის აღება ძალიან მარტივია:
    1. შედით "შეკვეთების ისტორია და დეტალები"-ს გვერდზე თქვენ პროფილში.
    2. ამოირჩიოთ შეკვეთა რომლის პროდუქტის დაბრუნებაც გინდათ.
    3. მონიშნეთ პროდუქტ(ებ)ი რომლებიც გინდათ რომ დააბრუნოთ.
    4. გთხოვთ მიუთითოთ დაბრუნების მიზეზი.
    5. დაელოდეთ ჩვენ დასტურს, რის შემდეგაც გამოგიჩნდებათ ბლანკი.
    6. ამობეჭდეთ ბლანკი და გამოაყოლეთ შეკვეთას.
  3. პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მისი მიღების დღიდან დღის განმავლობაში(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  4. დაბრუნება შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებელი სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში და მასზე დატანილი ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული.
  5. ჰიგიენიდან გამომდინარე კოლგოტკების, თმის სამაგრის, საცურაო კოსტუმის, თეთრეულის, საცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების დაბრუნება არ არის შესაძლებელი!
  6. ფასდაკლებული პროდუქციის დაბრუნება არ არის შესაძლებელი (თუმცა შესაძლებელია გადაცვლა)!
  7. შეძენილ პროდუქციაზე წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში, მისი დაბრუნების ვადა განისაზღვრება პროდუქციის მიღებიდან 14 დღით(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  8. გაცვლის ოპერაციის ჩასატარებლად, გთხოვთ პროდუქციასთან ერთად მოგვაწოდოთ მიღებული ინვოისი.
  9. თანხა დაგიბრუნდებათ 2-დან 5 დღემდე შუალედში იმ ანგარიშზე საიდანაც მოხდა ფულის ჩარიცხვა.