სამომხმარებლო შეთანხმება (მომსახურების წესები და პირობები)

ბოლოს განახლდა: 01.09.2019

მოგესალმებით კომპანია „დრესაპ ჯგუფი“-ის ვებ გვერდზე. გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ წინამდებარე შეთანხმების პირობებს. ვებ-გვერდის www.dressup.ge - ს ნებისმიერი მომსახურებით სარგებლობისას, თქვენ თანხმობას აცხადებთ ჩვენი მომსახურების პირობებზე.

ჩვენი ბიზნესი და საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობა მუდმივად იცვლება, ამიტომ ამ სამომხმარებლო შეთანხმებაში შეიძლება შევიდეს ცვლილებები, რის შესახებაც ჩვენ შევეცდებით მივაწოდოთ ინფორმაცია ჩვენს მომხმარებლებს, თუმცა ეს ჩვენი ვალდებულება არ არის, ამიტომ გთხოვთ პერიოდაულად შეამოწმოთ ჩვენი ინტერნეტ მაღაზიის მოხმარების წესები. ონლაინ შესყიდვის დროს უახლოესი ვერსიის გაცნობა თქვენი პასუხისმგებლობაა. შეთანხმების თავში მოცემული იქნება შეთანხმების ბოლო განახლების თარიღი.

ყველა ქვემოთხსენებული პირობა არეგულირებს თქვენს მიერ ვებ-გვერდითა და ჩვენი მომსახურებით სარგებლობას.


ჩვენი მომსახურება 

Dressup.ge არის ონლაინ მაღაზია, რომელიც შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებელს ამავე  ვებ გვერდის  www.dressup.ge  საშუალებით შეიძინოს  წარმოდგენილი  პროდუქცია   და მიიღოს მომსახურება.

Dressup.ge - ის ელექტრონულ მაღაზიასთან ერთად ფუნქციონირებს რეალური მაღაზიები, სადაც მომხმარებელს ადგილზე შეუძლია შეიძინოს dressup.ge - ის ელექტრონულ საწყობში არსებული პროდუქცია.

აქედან გამომდინარე ვაჭრობა მიმდინარეობს კონკურენტულ გარემოში. თქვენს მიერ შერჩეული პროდუქტი, რომელიც თქვენს სამომხმარებლო კალათში აღმოჩნდება, შესყიდვის ოპერაციის განხორციელებამდე არ  იქნება დაზღვეული იმ რისკისგან, რომ  ვებ გვერდზე  სხვა დარეგისტრირებული ან/და მაღაზიაში ადგილზე მისული მომხმარებელი არ დაგასწრებთ და არ შეიძენს ამავე ნივთს dressup.ge - იდან, ამიტომ გირჩევთ დროულად განახორციელოთ შესყიდვის ოპერაცია.

Dressup.ge  არ იღებს პასუხისმგებლობას იმაზე, რომ თქვენ, როგორც ვებ გვერდის მომხმარებელმა, ვერ შეიძინეთ სასურველი პროდუქტი მიუხედავად იმისა, რომ ეს პროდუქტი თქვენ შეძენის მომენტამდე,  გადახდის ოპერაციის განხორციელებამდე იხილეთ dressup.ge - ის ვებ გვერდზე ან დაარეზერვეთ ის თქვენს ელექტრონულ ჩანთაში.

იმ შემთხვევაში, თუ სისტემამ უარი გითხრათ ტრანზაქციის განხორციელებაზე და მოგაწოდათ ინფორმაცია თქვენს მიერ შერჩეული პროდუქტის არ არსებობასთან დაკავშირებით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, რომ მიიღოთ ეს ინფორმაცია არსებული შეთანხმების შესაბამისად. 


თქვენი  ანგარიში და  პროფილი 

Dressup.ge - ის ვებ-გვერდზე ავტორიზაცია და მისი მომსახურებით სარგებლობა თქვენი ანგარიშის მეშვეობით არ არის ნებადართული ნებისმიერი სხვა ფიზიკური ან იურიდიული პირისათვის.

თქვენ ხართ პასუხისმგებელი მსგავსი უნებართვო სარგებლობის აღკვეთაზე. თუ სხვა თქვენს მიერ არაუფლებამოსილი პირი შევა ჩვენს ვებ-გვერდზე და ისარგებლებს მომსახურებით იმ dressup.ge - ის ანგარიშის მეშვეობით, რომელიც შექმნილია თქვენს სახელზე, ჩვენ დავეყრდნობით ამ dressup.ge - ის ანგარიშს და ვივარაუდებთ, რომ ვებ-გვერდზე შეხვედით თქვენ.

მხოლოდ თქვენ ხართ პასუხისმგებელი ვებ-გვერდზე ნებისმიერი და ყველა შესვლისათვის ან მომსახურებით სარგებლობისათვის, რომელიც განხორციელდება სხვა პირთა მიერ თქვენი dressup.ge - სანგარიშის გამოყენებით.

უსაფრთხოების მიზნით, გთხოვთ, დაუყოვნებლოვ შეგვატყობინოთ, თუ გაიგებთ, რომ თქვენი dressup.ge - ის ანგარიშის გამოყენება ხორციელდება თქვენი ნებართვის გარეშე.


ანგარიშსწორება

ხელმისაწვდომი გადახდის საშუალებები

Dressup.ge - ზე ანგარიშსწორება შესაძლებელია ნებისმიერი ბანკის Visa და Mastercard ბარათის მეშვეობით. Amex ბარათები ამ ეტაპზე არ მიიღება. იხილეთ ბარათის მონაცემების შევსებით ინსტრუქცია: ლინკი


როდის შეგიძლიათ შეიძინოთ პროდუქცია ონლაინ მაღაზიაზე

საიტიდან პროდუქციის გამოწერა შესაძლებელია კვირის ნებისმიერ დღეს, მათშორის დღესასწაულებზე*, 24 საათის განმავლობაში. 


როგორ შეიძინოთ პროდუქცია ჩვენს ონლაინ მაღაზიაზე

საიტიდან პროდუქტის საყიდლად საჭიროა მიუთითოთ თქვენი პირადი მონაცემები და მისამართი ჩვენს საიტზე. ბარათის გადახდის შემთხვევაში მონაცემები უნდა შეიყვანოთ ბანკის გვერდზე რომელზეც გადახვალთ ონლაინ ჩანთიდან. იხილეთ ბარათის მონაცემების შევსების ინსტრუქცია: ლინკი

ჩვენ თქვენი ბარათიდან თანხას არ ვჭრით მანამ სანამ თქვენი შეკვეთა არ გადაეცემა სატრანსპორტო კომპანიასანუ მანამ სანამ თქვენი შეკვეთა არ შესრულდება. 


 ტრანსპორტირება

ტრანსპორტირების არეალი

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის მიტანა ხდება საქართველოს თელ ტერიტორიაზე, სოფლების ჩათვლით. მიტანის სერვისს ახორციელებს კომპნია TNT. შეკვეთის ჩაბარება ხდება


ტრანსპორტირების ფასი

ამ ეტაპზე, აქციის ფარგლებში, ნებისმიერი პროდუქტის მიტანა საქართველოს მთელ ტერიტორიაზე უფასოა!


ტრანსპორტირების სისწრაფე

ტრანსპორტირების ვადა დამოკიდებულია მომხმარებლის მისამართზე და შეკვეთის გაკეთების დროზე.

თბილისი

13:00 საათამდე გაკეთებული შეკვეთები თბილისში ჩაბარდება შემდეგ სამუშაო დღეს. შეკვეთის ჩაბარება ხდება, სამუშაო დღეებში (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით) 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე. შაბათობით თბილისში პროდუქცია არ ბარდება. შაბათობით, სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლიათ თქვენთითონვე გამოიტანოთ თქვენი შენაძენი TNT - ს ოფისიდან.

მაგალითად:

  • სამშაბათს 13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია მოგივათ ოთხშაბათს.
  • პარასკვეს 13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია მოგივათ ორშაბათს, რადგან გზავნილები თბილისში არ ბარდება შაბათ-კვირას. 
რეგიონები

რეგიონებში, მისამართიდან და შეკვეთის გაკეთების დროიდან გამომდინარე, პროდუქტის მოტანას შეიძლება დაჭირდეს 2-3 დღე*. შეკვეთის ჩაბარება ხდება, სამუშაო დღეებში (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით) 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე და შაბათობით 15:00 საათამდე.

II ზონის დასახლებებში პროდუქცია მოგივათ 2 დღეში.

III და IV ზონის დასახლებებში პროდუქცია მოგივათ 3 დღეში.

მაგალითად:

  • II ზონა - სამშაბათს 13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია მოგივათ მაქსიმუმ ხუთშაბათს.
  • III და IV ზონა - სამშაბათს 13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია მოგივათ მაქსიმუმ პარასკევს.

სოფლები იგულისხმება იგივე ზონაში რომელშიც არის შესაბამისი მუნიციპალიტეტი/რაიონის ცენტრი.


გზავნილისთვის თვალის მიდევნება

Dressup.ge - ზე შესყიდვის განხორციელების შემდგომ, მას შემდეგ რაც ჩვენ მივაწოდებთ სატრანსპორტო კომპანიას თქვენს შენაძენს, თქვენ პროფილში მითეთებულ ელ-ფოსტის მისამართზე მოგივათ იმეილი გზავნილის ნომრით. ამ ნომრით თქვენ TNT - ს საიტზე(TNT.geშეძლებთ თქვენი გზავნილის სტატუსის შემოწმებას. ამ ნომრითვე შეგიძლიათ გაარკვიოთ თქვენი გზავნილის სტატუსი TNT - ს ცხელ ხაზზე დარეკვით. 


პროდუქტის დაკარგვის ან დაზიანების რისკი

Dressup.ge ინტერნეტ მაღაზიით პროდუქციის შეძენისას თქვენ ირჩევთ გადამზიდავ კომპანიას, რომელიც ახდენს თქვენი შეკვეთის ტრანსპორტირებას მითითებულ მისამართზე, dressup.ge - ს პასუხისმგებლობა მთავრდება პროდუქციის სატრანსპორტო კომპანიაზე გადაცემისას და ეს პასუხისმგებლობა გადადის გადამზიდავ კომპანიაზე.


ონლაინ მაღაზიაში შეძენილი პროდუქტის დაბრუნება/გადაცვლა

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის გადაცვლა

  1. პროდუქტის გადასაცვლელად უნდა გამოგვიგზავნოთ პროდუქტი ფოსტით ან მოიტანოთ პროდუქტი ონლაინ მაღაზიის სერვის ცენტრში შემდეგ მისამართზე;
    1. თბილისი, ი. ჭავჭავაძის 29, 0179
  2. ფოსტით გამოგზავნისას ჯერ უნდა აიღოთ დაბრუნების ბლანკი და გამოაყოლოთ ის თქვენს გზავნილს. ბლანკის აღება ძალიან მარტივია:
    1. შედით "შეკვეთების ისტორია და დეტალები"-ს გვერდზე თქვენ პროფილში.
    2. ამოირჩიოთ შეკვეთა რომლის პროდუქტის დაბრუნებაც გინდათ.
    3. მონიშნეთ პროდუქტ(ებ)ი რომლებიც გინდათ რომ დააბრუნოთ.
    4. გთხოვთ მიუთითოთ გადაცვლის მიზეზი.
    5. დაელოდეთ ჩვენ დასტურს, რის შემდეგაც გამოგიჩნდებათ ბლანკი.
    6. ამობეჭდეთ ბლანკი და გამოაყოლეთ შეკვეთას.
  3. პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია მისი ადგილზე მიღების დღიდან 7 დღის განმავლობაში(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  4. გაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაშითუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებელი სარეალიზაციო იერსახეარის იდეალურ მდგომარეობაში და მასზე დატანილი ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული.
  5. ჰიგიენიდან გამომდინარე კოლგოტკების, თმის სამაგრის, საცუროა კოსტუმის, თეთრეულის, საცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების გაცვლა არ არის შესაძლებელი!
  6. ფასდაკლებული პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია, პროდუქციის მიღებიდან დღის განმავლობაში.
  7. შეძენილ პროდუქციაზე წუნის აღმოჩენის შემთხვევაშიმისი გაცვლის ვადა განისაზღვრება პროდუქციის მიღებიდან 14 დღით(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  8. გაცვლის ოპერაციის ჩასატარებლად, გთხოვთ პროდუქციასთან ერთად მოგვაწოდოთ მიღებული ინვოისი.

 

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის დაბრუნება

  1. პროდუქტის დაბრუნება შეიძლება ფოსტით ან ონლაინ მაღაზიის სერვის ცენტრში მიტანით შემდეგ მისამართზე;
    1. თბილისი, ი. ჭავჭავაძის 29, 0179
  2. ფოსტით გამოგზავნისას ჯერ უნდა აიღოთ დაბრუნების ბლანკი და გამოაყოლოთ ის თქვენს გზავნილსბლანკის აღება ძალიან მარტივია:
    1. შედით "შეკვეთების ისტორია და დეტალები"-ს გვერდზე თქვენ პროფილში.
    2. ამოირჩიოთ შეკვეთა რომლის პროდუქტის დაბრუნებაც გინდათ.
    3. მონიშნეთ პროდუქტ(ებ)ი რომლებიც გინდათ რომ დააბრუნოთ.
    4. გთხოვთ მიუთითოთ დაბრუნების მიზეზი.
    5. დაელოდეთ ჩვენ დასტურს, რის შემდეგაც გამოგიჩნდებათ ბლანკი.
    6. ამობეჭდეთ ბლანკი და გამოაყოლეთ შეკვეთას.
  3. პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მისი მიღების დღიდან დღის განმავლობაში(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  4. დაბრუნება შესაძლებელია იმ შემთხვევაშითუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებელი სარეალიზაციო იერსახეარის იდეალურ მდგომარეობაში და მასზე დატანილი ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული.
  5. ჰიგიენიდან გამომდინარე კოლგოტკების, თმის სამაგრის, საცურაო კოსტუმის, თეთრეულის, საცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების დაბრუნება არ არის შესაძლებელი!
  6. ფასდაკლებული პროდუქციის დაბრუნება არ არის შესაძლებელი (თუმცა შესაძლებელია გადაცვლა)!
  7. შეძენილ პროდუქციაზე წუნის აღმოჩენის შემთხვევაშიმისი დაბრუნების ვადა განისაზღვრება პროდუქციის მიღებიდან 14 დღით(პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).
  8. გაცვლის ოპერაციის ჩასატარებლად, გთხოვთ პროდუქციასთან ერთად მოგვაწოდოთ მიღებული ინვოისი.
  9. თანხა დაგიბრუნდებათ 2-დან 5 დღემდე შუალედში იმ ანგარიშზე საიდანაც მოხდა ფულის ჩარიცხვა.