მომხმარებელთა საყურადღებოდ!

ინფორმაცია მოვაჭრის შესახებ:

• დასახელება: შპს „თრეიდლაინი“ 

• ს/კ 203827449

• იურიდიული მისამართი: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ #19, ოფისი #29;

• ფაქტობრივი მისამართი: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ #19, ოფისი #29;

• ელ. ფოსტა: [email protected]

• Tel: (+995) 032 2 38 48 68

• შეძენილი პროდუქციის შეკეთებისა და ტექნიკური მომსახურების ობიექტის მისამართი: ქ. თბილისი, გ. ჭყონდიდელის ქ. N87ა;

• სარეალიზაციო პროდუქციის შეძენა შესაძლებელია როგორც უნაღდო ანგარიშწორებით, ასევე სხვადასხვა ბანკის განვადებით;

სამომხმარებლო შეთანხმება (მომსახურების წესები და პირობები)

გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ წინამდებარე შეთანხმების პირობებს. ვებ-გვერდის www.dressup.ge-ს ნებისმიერი მომსახურებით სარგებლობისას, თქვენ თანხმობას აცხადებთ ჩვენი მომსახურების პირობებზე.

წინამდებარე სამომხმარებლო შეთანხმება შეიძლება შეიცვალოს საკანონმდებლო ან/და კომპანიის პოლიტიკის ცვლილების შესაბამისად. შპს „თრეიდლაინ“-ი უფლებამოსილია ასეთი ცვლილება განახორციელოს ცალმხრივად, მომხმარებლის თანხმობის გარეშე. წინამდებარე დოკუმენტში განხორციელებული ნებისმიერი ცვლილება დაუყოვნებლივ აისახება www.dressup.ge-ზე.

ყველა ქვემოთხსენებული პირობა არეგულირებს თქვენს მიერ ვებ-გვერდითა და ჩვენი მომსახურებით სარგებლობის წესებსა და პირობებს.

ჩვენი მომსახურება

Dressup.ge არის ონლაინ მაღაზია, რომელიც შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებელს ამავე ვებ გვერდის საშუალებით შეიძინოს საიტზე წარმოდგენილი პროდუქცია და მიიღოს შესაბამისი მომსახურება.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, Dressup.ge-ზე განთავსებული პროდუქცია ხელმისაწვდომია შპს „თრეიდლაინ“-ის ფიზიკურ მაღაზიებშიც, შესაბამისად, თქვენს მიერ შერჩეული პროდუქტი, რომელიც თქვენს სამომხმარებლო კალათაში/ჩანთაში აღმოჩნდება, შესყიდვის ოპერაციის განხორციელებამდე არ  არის დაზღვეული რისკისგან, რომ  ვებ გვერდზე  სხვა დარეგისტრირებული ან/და ფიზიკურ მაღაზიაში ადგილზე მისული მომხმარებელი არ დაგასწრებთ და არ შეიძენს ამავე ნივთს. იმ შემთხვევაში, თუ სხვა მომხმარებელმა დაგასწროთ და შეიძინა თქვენს სამომხმარებლო კალათაში/ჩანთაში არსებული პროდუქცია, მაგრამ ვებ გვერდზე ამ პროდუქტის შესყიდვა მაინც განახორციელეთ, Dressup.ge გადახდილ თანხას უკან დაგიბრუნებთ იმ ანგარიშზე, რომელი ანგარიშიდანაც ჩამოგეჭრათ თანხა.

იმ შემთხვევაში, თუ ვებ გვერდზე განთავსებული პროდუქციის შესახებ ინფორმაცია არასწორია, რაც გამოწვეულია ტექნიკური ან  სისტემური შეცდომით (მაგ.: არასწორად მითითებული ღირებულება ან სხვ.), კომპანიას უფლება აქვს უარი გითხრათ შეკვეთაზე. ეს უფლება ძალაშია მაშინაც, როცა გადახდა უკვე განხორციელებულია. კომპანიის მიერ შეკვეთაზე უარის თქმის შემთხვევაში, Dressup.ge გადახდილ თანხას უკან დაგიბრუნებთ იმ ანგარიშზე, რომელი ანგარიშიდანაც ჩამოგეჭრათ თანხა.

Dressup.ge-ზე რეგისტრაციისას სავალდებულო ველების შევსება აუცილებელია. აღნიშნული პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია მომხმარებლის მიერ www.dressup.ge-ზე განხორციელებული შეკვეთების მიღება, დამუშავება, საკურიერო სერვისის გამოყენებით შეკვეთილი პროდუქციის მომხმარებლისთვის ჩაბარება ან/და უკან დაბრუნება, გადახდების და თანხის უკან დაბრუნების (მათ შორის, ნაწილობრივი უკუგატარების) დამუშავება და მომსახურების გაწევისთვის საჭირო აღჭურვილობისა და მასალების მომხმარებლისთვის მიწოდება. 

თქვენი  ანგარიში და  პროფილი

Dressup.ge-ის ვებ-გვერდზე ავტორიზაცია და თქვენი ანგარიშის მეშვეობით მომსახურების მიღება კომპანიის მხრიდან აღიქმება, როგორც თქვენს მიერ განხორციელებული ქმედება. თუ მესამე პირი თქვენი ე.წ. „ექაუნთით“ ისარგებლებს dressup.ge-ის მომსახურებით, ჩვენ დავეყრდნობით ამ dressup.ge-ის ანგარიშს და ვივარაუდებთ, რომ ვებ-გვერდზე ყველანაირ მოქმედებას ახორციელებთ თქვენ. მომხმარებლის ანგარიშით ყველა უნებართვო სარგებლობის აღკვეთაზე პასუხისმგებელი არის თვითონ მომხმარებელი. 

უსაფრთხოების მიზნით, გთხოვთ, დაუყოვნებლივ შეგვატყობინოთ, თუ ვარაუდობთ, რომ თქვენი dressup.ge-ის ანგარიშის გამოყენება ხორციელდება ნებართვის გარეშე.

როდის შეგიძლიათ შეიძინოთ პროდუქცია ჩვენს ონლაინ მაღაზიაში?

საიტიდან პროდუქციის შეძენა შესაძლებელია კვირის ნებისმიერ დღეს, 24 საათის განმავლობაში, მათ შორის დღესასწაულებზე.

როგორ შეგიძლიათ შეიძინოთ პროდუქცია www.dressup.ge-ზე?

საიტიდან პროდუქტის შესაძენად საჭიროა, მიუთითოთ dressup.ge-ის მიერ მოთხოვნილი თქვენი პირადი მონაცემები და მისამართი. აუცილებელია სავალდებულო ველების შევსება. 

პროდუქციის ღირებულების ბარათით გადახდის შემთხვევაში მონაცემები უნდა შეიყვანოთ ბანკის გვერდზე, რომელზეც dressup.ge-ის გადაყავხართ შესყიდვის დროს. 

რა მასშტაბით არის შესაძლებელი ტრანსპორტირება?

Dressup.ge-ზე შეძენილი პროდუქციის ტრანსპორტირება შესაძლებელია მთელი საქართველოს მასშტაბით, მომხმარებლის მიერ მითითებულ ნებისმიერ მისამართზე.

რამდენი ტიპის ტრანსპორტირების სერვისით შემიძლია სარგებლობა?

შესაძლებელია რამდენიმე ტიპის ტრანსპორტირების სერვისით სარგებლობა:

➤ სტანდარტული მიტანის სერვისი - თბილისში პროდუქციის ჩაბარება ხდება 1 - 3  კალენდარულ დღეში, ხოლო რეგიონებში მიწოდების ვადები განისაზღვრება 2 - 5 სამუშაო დღით - ღირებულება: უფასო.

➤ G-star raw სტანდარტული მიტანის სერვისი - G-star raw პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში შეკვეთის მოწოდება მოხდება 4-8 სამუშაო დღის განმავლობაში. ღირებულება: უფასო.

➤ სწრაფი მიწოდება - სწრაფი მიწოდების სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია მხოლოდ თბილისის მასშტაბით, ერთი პროდუქტის შეძენის შემთხვევაში. სასურველ ნივთს მიიღებთ შეძენიდან მაქსიმუმ 3 საათში; ღირებულება: 14.95 ₾;

 ➤ სწრაფი მიტანა - ონლაინ ექსკლუზივი - სწრაფი მიწოდების სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია მხოლოდ თბილისის მასშტაბით, მხოლოდ ონლაინ ექსკლუზივის კატეგორიიდან, ულიმიტო რაოდენობის პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში. სასურველ ნივთს მიიღებთ შეძენიდან მაქსიმუმ 3 საათში. ღირებულება: 14.95 ₾;

➤ მოირგე - თქვენ შეგიძლიათ შეარჩიოთ საიტზე მაქსიმუმ 10 ნივთი, გააფორმოთ შეკვეთა და წინასწარ გადაიხადოთ მხოლოდ ტრანსპორტირების საფასური 5,95 ლარი. კურიერი 1 - 3 კალენდარულ დღეში მოგაწვდით შერჩეულ პროდუქციას, დაგელოდებათ 20 წუთის განმავლობაში რომ მოირგოთ თქვენთვის სასურველი მოდელები და გადაიხადოთ ადგილზე მხოლოდ შერჩეული პროდუქციის ღირებულება, ტერმინალის დახმარებით. სერვისი მოქმედებს მხოლოდ თბილისის მასშტაბით. ღირებულება: 5.95 ₾

➤ მაღაზიიდან გატანა - აღნიშნული სერვისით სარგებლობისას, 2- 4 კალენდარული დღის მანძილზე მიიღებთ სმს შეტყონინებას, რის საფუძველზე შეძლებთ გაიტანოთ შეკვეთა შერჩეული ობიექტიდან. ღირებულება: უფასო.

როგორ ხდება გადახდა?

Dressup.ge - ზე გადახდა შესაძლებელია ნებისმიერი ბანკის Visa, Mastercard და Amex ბარათის მეშვეობით, თიბისი ბანკის ერთგული ქულებით, საქართველოს ბანკის PLUS და American Express-ის MR ქულებით. ასევე Apple Pay და Google Pay- ის დახმარებით.

დამატებით შესაძლებელია ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის ნაწილ-ნაწილ და TBC ბანკის გადანაწილების გადახდის მეთოდით.

გარდა ამისა, შესყიდვა შესაძლებელია საქართველოს ბანკის ონლაინ განვადების გამოყენებით, ასევე ერთგული და პლიუს ქულებით.

პროდუქტის დაკარგვის ან დაზიანების რისკი

Dressup.ge-ის ინტერნეტ მაღაზიით პროდუქციის შეძენისას თქვენ ირჩევთ ტრანსპორტირების სერვისს, რომელსაც მოაქვს თქვენი შეკვეთა მითითებულ მისამართზე. ტრანსპორტირებას უზრუნველყოფს სხვადასხვა საკურიერო კომპანია. Dressup.ge-ს პასუხისმგებლობა მთავრდება დალუქული პროდუქციის სატრანსპორტო კომპანიაზე გადაცემისას და ეს პასუხისმგებლობა გადადის საკურიერო კომპანიაზე. 

თუ პროდუქციის მიწოდებას პირადად უზრუნველყოფს Dressup.ge, ნივთის დაკარვაზე/დაზიანებაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება Dressup.ge-ის.

როგორ ხდება შეძენილი ნივთის გადაცვლა?

1. პროდუქტის გაცვლის მოთხოვნის დასაფიქსირებლად, გადადით თქვენი პროფილიდან "შეკვეთის ისტორია და დეტალები", შემდეგ კი შეკვეთის გასწვრივ დააკლიკეთ "დეტალებს";

2. პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია მისი მიღებიდან 14 დღის განმავლობაში (პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე);

3. პროდუქტის გაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებული სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში, თან ახლავს დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი და მასზე დატანებული ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული/მოხსნილი/დაკარგული;

4. ჰიგიენის ნორმებიდან გამომდინარე, წინდების, კოლგოტების, თეთრეულის, საცურაო კოსტიუმების, ბოდეების, აქსესუარების, თმის სამაგრების, საყურეების გაცვლა არ არის შესაძლებელი, გარდა იმ შემთხვევისა, როცა გაყიდულ ნივთი აღმოჩნდება ნაკლიანი!!

კომპანია ასევე არ ცვლის/იბრუნებს ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებებს;

5. კომპანია არ ცვლის პროდუქციას, რომელიც შედის www.dressup.ge-ზე განთავსებულ თავის მოვლის კატეგორიაში. 

6. კომპანია არ ცვლის პროდუქციას, რომელიც შედის www.dressup.ge-ზე განთავსებულ სახლის კატეგორიაში.

7. კომპანია ცვლის გაყიდულ ნივთს იმ შემთხვევაში, თუ მას აღმოაჩნდება თავდაპირველი ნაკლი;

8. თავდაპირველ ნაკლად განიხილება გაყიდული ნივთის ისეთი ნაკლი, რომელიც მას გააჩნდა შეძენამდე და არ არის წარმოშობილი პროდუქტით სარგებლობის შედეგად;

9. უკვე გაცვლილი პროდუქტის უპირობო გაცვლა არ არის შესაძლებელი;

10. საიტზე შეძენილი პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია იგივე, ან უფრო მაღალ ფასიან ნებისმიერ პროდუქტში, მხოლოდ www.dressup.ge პლატფორმის მეშვეობით, წინამდებარე დოკუმენტის 1-ლი პუნქტის მიხედვით;

როგორ ხდება შეძენილი ნივთის დაბრუნება?

პროდუქტის დასაბრუნებლად გადადით თქვენი პროფილიდან "შეკვეთის ისტორია და დეტალები" შემდეგ კი შეკვეთის გასწვრივ დააკლიკეთ "დეტალებს";

დაბრუნება - ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი, აქსესუარები

1. პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მისი მიღების დღიდან 14 დღის განმავლობაში (პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).

2. პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებული სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში, თან ახლავს დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი და მასზე დატანებული ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული/მოხსნილი/დაკარგული.

3. ჰიგიენის ნორმებიდან გამომდინარე, წინდების, კოლგოტების, თეთრეულის, საცურაო კოსტიუმების, ბოდეების, აქსესუარების, თმის სამაგრების, საყურეების დაბრუნება არ არის შესაძლებელი, გარდა იმ შემთხვევისა, როცა გაყიდული ნივთი აღმოჩნდება ნაკლიანი!!

4. კომპანია ასევე არ იბრუნებს/ცვლის ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებებს.

5. კომპანია იბრუნებს გაყიდულ ნივთს იმ შემთხვევაში, თუ მას აღმოაჩნდება თავდაპირველი ნაკლი.

6. თავდაპირველ ნაკლად განიხილება გაყიდული ნივთის ისეთი ნაკლი, რომელიც მას გააჩნდა შეძენამდე და არ არის წარმოშობილი პროდუქტით სარგებლობის შედეგად.

7. პლასტიკური ბარათით შეძენილი პროდუქტის დაბრუნებისას, თანხა ბარათზე დაგიბრუნდებათ 2-დან 10 სამუშაო დღემდე, იმავე ანგარიშზე, საიდანაც მოხდა თანხის ჩამოჭრა. თანხა მომხმარებელს დაუბრუნდება მას შემდეგ, რაც დასაბრუნებელ ნივთს მივიღებთ სერვისცენტრში და დადასტურდება მისი სარეალიზაციო მდგომარეობა (დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი, დატანილი ქარხნული იარლიყი, რომელიც არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული და ნივთის იდეალური მდგომარეობა).

დაბრუნება - www.dressup.ge-ის თავის მოვლის კატეგორია

1. კომპანია არ იბრუნებს პროდუქციას, რომელიც შედის www.dressup.ge-ზე განთავსებულ თავის მოვლის კატეგორიაში, გარდა იმ შემთხვევისა, როცა გაყიდულ ნივთს ამოაჩნდება თავდაპირველი ნაკლი.

თავდაპირველ ნაკლად განიხილება გაყიდული ნივთის ისეთი ნაკლი, რომელიც მას გააჩნდა შეძენამდე და არ არის წარმოშობილი პროდუქტით სარგებლობის შედეგად.

მომხმარებელმა ნაკლის შესახებ უნდა განაცხადოს პროდუქციის ჩაბარებიდან 48 საათის განმავლობაში, წინააღმდეგ შემთხვევაში, პროდუქცია არ ექვემდებარება დაბრუნებას. აღნიშნული შეზღუდვა ჰიგიენის ნორმებიდან გამომდინარეობს - უშუალოდ თავის მოვლის საშუალებების გახსნის მომენტიდან აღნიშნული პროდუქცია აღარ წარმოადგენს ახალს, ვინაიდან მასში შეაღწია ჰაერმა და აღარ არის ჰერმეტულად დაცული.

2.  პლასტიკური ბარათით შეძენილი პროდუქტის დაბრუნებისას, თანხა ბარათზე დაგიბრუნდებათ 2-დან 10 სამუშაო დღემდე, იმავე ანგარიშზე, საიდანაც მოხდა თანხის ჩამოჭრა. თანხა მომხმარებელს დაუბრუნდება მას შემდეგ, რაც დასაბრუნებელ ნივთს მივიღებთ სერვისცენტრში და დადასტურდება მისი სარეალიზაციო მდგომარეობა (დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი, დატანილი ქარხნული იარლიყი, რომელიც არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული და ნივთის იდეალური მდგომარეობა).

დაბრუნება - www.dressup.ge-ის სახლის კატეგორია

1. პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მისი მიღების დღიდან 14 დღის განმავლობაში (პირველ დღედ ითვლება ჩაბარების დღის შემდგომი დღე).

2. 14 დღის განმავლობაში დაბრუნების პირობა არ ვრცელდება თეთრეულზე, აუზის აქსესუარებზე და ისეთ ნივთებზე, რომელთა სარეალიზაციო ფასი არ აღემატება 30 (ოცდაათი) ლარს.

3. პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებული სარეალიზაციო იერსახე, არის იდეალურ მდგომარეობაში, თან ახლავს დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), ჰერმეტულად დაცულობისთვის განკუთვნილი პარკი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) და მასზე დატანებული ქარხნული იარლიყი/ეტიკეტი არ არის დაზიანებული/მოხსნილი/დაკარგული;

4. "სახლის" კატეგორიის პროდუქციის დაბრუნებისას, გთხოვთ პროდუქცია უსაფრთხოდ შეფუთოთ, გამოიყენოთ ნივთების დასაცავად ბუშტუკოვანი პარკი, რომელშიც პროდუქცია იყო შეფუთული.

5. კომპანია არ იბრუნებს პროდუქციას რომელიც შედის www.dressup.ge-ზე განთავსებულ სახლის კატეგორიაში, თუ:

5.1 პროდუქტი არის გამოყენებული; გასათვალისწინებელია რომ მომხმარებელს აქვს პროდუქციის შემოწმებისა და ინსპექტირების უფლება, რა დროსაც მისი ჰერმეტულობა არ უნდა იყოს დარღვეული (შესაბამისი ფირი/პარკი არ უნდა იყოს მოხსნილი);

5.2 პროდუქტს შენარჩუნებული არ აქვს პირვანდელი იარსახე მე-3-ე პუნქტის მიხედვით;

5.3 პროდუქტს არ ახლავს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილი და/ან დოკუმენტი.

6. პლასტიკური ბარათით შეძენილი პროდუქტის დაბრუნებისას, თანხა ბარათზე დაგიბრუნდებათ 2-დან 10 სამუშაო დღემდე, იმავე ანგარიშზე, საიდანაც მოხდა თანხის ჩამოჭრა. თანხა მომხმარებელს დაუბრუნდება მას შემდეგ, რაც დასაბრუნებელ ნივთს მივიღებთ სერვისცენტრში და დადასტურდება მისი სარეალიზაციო მდგომარეობა (დაუზიანებელი სარეალიზაციო ყუთი, დატანილი ქარხნული იარლიყი, რომელიც არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული და ნივთის იდეალური მდგომარეობა).

მომხმარებლის უფლებები

• საქონლის ნაკლის აღმოჩენის შემთხვევაში, მომხმარებელს უფლება აქვს მოსთხოვოს მოვაჭრეს ნაკლის აღმოფხვრა;

• საქონლის ნაკლად განიხილება საქონლის ისეთი დაზიანება, რომელიც მას გააჩნდა შეძენამდე და არ არის წარმოშობილი საქონლით სარგებლობის შედეგად;

• თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან;

• საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია და მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს;

• საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში (შეცვლა - ნაკლის აღმოჩენიდან არაუგვიანეს 30 კალენდარული დღის ვადაში, შეკეთება - ნაკლის აღმოჩენიდან არაუგვიანეს 10 კალენდარული დღის ვადაში, ხოლო რეგიონებში შეძენილი პროდუქციის შეკეთება ნაკლის აღმოჩენიდან 3 კვირის ვადაში), ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა;

• საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად;

• მომხმარებელს აქვს უფლება მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

1. საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

2. მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;

3. მოვაჭრის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმინს;

• მომხმარებელს არ აქვს უფლება უარი თქვას ხელშეკრულებაზე თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.

• მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს ზემოხსენებული უფლებებით, თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა;

• თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.

პროდუქტი დაემატა სურვილების სიას